سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نصب رادیاتورهای عمودی

اگرچه همه از طیف رادیاتورهای شیک و عمودی طراح ما استقبال می کنند ، اما بسیاری از افراد می توانند با نصب نصب شوند و فکر کنند که باید به یک لوله کشی پرداخت کنند تا به آنها کمک کند تا به ظاهر مورد نظر در خانه خود برسند.

 

اما این فقط چنین نیست ، زیرا نصب رادیاتورهای عمودی با کمی دانش فنی ساده است.

در اینجا راهنمای ساده ما برای کمک به شما در راه است. این نکات کاربردی را دنبال کنید و در کمترین زمان از رادیاتور جدید خود لذت خواهید برد.

 

گرمایش را خاموش کن!

 

اولین کاری که باید قبل از نصب رادیاتور های طراح عمودی انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید سیستم گرمایش کاملاً خاموش است.

این باعث می شود که شروع کار برای شما ایمن باشد. اگر سیستم شما از نیروی جاذبه تغذیه می کند ، اطمینان حاصل کنید که با آب پر نمی شود.

 

موقعیتی را برای رادیاتورهای عمودی جدید خود انتخاب کنید

 

قبل از اینکه رادیاتورهای طراح عمودی خود را از بسته بندی خارج کنید ، اطمینان حاصل کنید که فضایی را انتخاب کرده اید که مانعی برای عبور مردم نباشد ، به درب شما برسد و به لوله کشی فعلی نزدیک باشد.

از شر بسته بندی خلاص شوید

بعد ، وقت آن است که تمام بسته بندی ها را از رادیاتورهای طراح جدید عمودی خود حذف کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که برای شروع به کار نیاز دارید ، دریافت کرده اید.

اگر نگران ریختن خاک و گرد و غبار هنگام تعمیر رادیاتور به دیوار هستید ، باید یک مته ، نوار اندازه گیری ، مداد نزدیک دست و یک کفپوش در محل داشته باشید.

 

براکت ها را اضافه کنید

قبل از اینکه بخواهید رادیاتور عمودی خود را روی دیوار قرار دهید ، بهتر است ابتدا پایه های براکت را نصب کنید. این باعث آرامش خاطر شما می شود که آنها در موقعیت مناسب قرار دارند و رادیاتور را کاملاً پشتیبانی می کنند قبل از اینکه شما متعهد به نصب شوید.

 

شیرآلات را متناسب کنید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شاخه های شیر رادیاتور را متناسب کنیم. این باید در نزدیکی محل لوله کشی شما اتفاق بیفتد. همچنین بهتر است در این مرحله مقداری درزگیر نخ برای تحویل بگیرید - نوار PTFE انتخاب خوبی برای این منظور است.

 

یک دوست را بگیرید

 

در مرحله بعدی ، شما باید رادیاتور عمودی طراح خود را تا دیوار ارائه دهید و مطمئن شوید که هر براکت یا پایه ای مربع است.

ممکن است برای علامت گذاری مراکز بالای صفحه به کمک کمی نیاز داشته باشید ، بنابراین از یک دوست بخواهید که به شما کمک کند.

 

همه چیز را در سطح قرار دهید

 

هیچ کس یک رادیاتور عمودی برنده نمی خواهد ، بنابراین با استفاده از نوار روحانی و نوار اندازه گیری ، مرکز محلی را که می خواهید رادیاتور پنلی باشد علامت گذاری کنید و یک مداد کمرنگ را به سمت بالا بکشید. اکنون فاصله بین سوراخ های براکت رادیاتور را اندازه بگیرید تا فاصله هر براکت از خط مرکزی مشخص شود.

 

وقت تمرین است!

 

اکنون که اندازه گیری های خود را انجام دادید ، وقت آن است که از مته خود خارج شوید و براکت بالایی را وصل کنید. برای اطمینان از اینکه رادیاتور به درستی بر روی دیوار قرار گرفته و حرکت نمی کند از پیچ و شاخه های ارائه شده استفاده کنید.

براکت پایین را درست کنید

همان روال بالا را دنبال کنید اما این بار براکت پایین را به دیوار ثابت کنید. شما تقریباً آنجا هستید!

 

تا سوپاپ های خود را لوله کنید

اگر همه چیز را به درستی اندازه گیری کرده اید ، باید پنج دقیقه طول بکشد تا شیرهای رادیاتور عمودی خود را به لوله های گرمایش متصل کنید.

اطمینان حاصل کنید که همه چیز ایمن است و بر این اساس سفت تر می شود زیرا در مرحله بعدی ، ما کارهای دستی شما را آزمایش خواهیم کرد!

سیستم را پر کنید

قبل از اینکه مهارت نصب و نصب رادیاتور ایران رادیاتور طراح عمودی جدید خود را به نمایش بگذارید ، باید سیستم را پر کرده و گرمایش را دوباره روشن کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که در حین پر کردن نشتی وجود دارد و اگر دریچه ای ناخواسته به زمین می چکد ، دریچه ها را کمی محکم کنید.

 

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور